Gäst willeo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) kommer de att kosta någe när man spelar online? :blink: Redigerat 31 Mars 2005 av willeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 är det ingen som vet? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Jag vet inte 100% men jag tror inte det kommer kosta. Det skulle ju va tråkigt om det skulle kosta :( Redigerat 31 Mars 2005 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag tror inte att det blir ett pay and play spel, och jag hoppas att det inte blir det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 asså serriöst f*n det e bara mmorpg spel som har "pay and play" jag har inte hört talas om ett ända annat spel som man måste paya för att spela på internet. Vad jag vet så är det oxo bara ea games som har "pay and play" och eftersom ea games bara är delägare av dice så e det itne troligt. Jag tycker att "pay and play" suger det är ju fna bara eett sätt för spelföretagen att käna mera pengar. Jag tycker att ett av de bästa systemen är att ha en form av premium som gör at man får t.ex. extra föremåner o.s.v (detta gäller förstås bara för mmorpg spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 okey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jo då d kommer kosta 160:-/mån. April April !! Jaja ja vet att 1a april va igår men ändå :P Klart det inte kommer att kosta nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.