Shark Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Skrivet 31 Mars 2005 Den här ggr är det Nero som krånglar för mig. Det som händer är att allt funkar som vanligt, den visar att den bränner över musiken till en annan CD men i självverket händer det inget! Varför? Och jag tror inte att det har nåt att göra med Error rutan som jag har tatt upp i en annan tråd, för det kom tidigare, så snälla, lås inte den här tråden, för det här är hopplöst!!! :( :angry: :( Citera
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2005 Det står bara Nero StartSmart. Vet du nu, eller ska jag förklara bättre? Citera
Salzalada Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Skrivet 31 Mars 2005 Jag tror att jag har löst problemet! När du ska kolla om det har bliviti musik i skivan, spelar du det direkt i din CD-spelare, eller testar du i datorn? Citera
Shark Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2005 Jag gör båda delarna. Och förresten så är andra konstiga saker är att jag kan inte längre ställa in hur fort som det ska bränna. Plus att det gjorde "bränningen" fortare och på slutet inte gav ut CD:n, som gjorde mig misstänkt, och det var rätt. Men jag har kollat i min CD-spelare oxå och den kan inte heller läsa CD:n ,så datan, eller rättare sagt, programet gör ingenting!!!X( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.