Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vad är det för skilnad på Battlefield 2 (DVD-ROM) och Battlefield 2: Commanders Edition ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vad är det för skilnad på Battlefield 2 (DVD-ROM) och Battlefield 2: Commanders Edition ?? Jag tror att de följer med ett headset till Commanders Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Okey Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 om du kollar på www.webhallen.com och söker på battlefield 2 så kommer det upp två allternativ bf2 (vanlig) och sedan comander edition (i comander edition så får man med ett headsett) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 mm.. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vad ska ni köpa då med headsett eller utan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vanlig headset har man redan :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) just det och det headset osm kommer med suger förmodligen... för typ flera år sedan när mulle meck flyger (eller nått sånt) så fick jag me en jeystick men den funka bara i typ ett halvår... jag tycker att du ska köpa bara spelet och sedan köpa ett separat headset... Redigerat 2 April 2005 av indigo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.