Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Smart kanin!Iaf..... Alla Barnen lekte Action Man förutom Ronny han lekte My Little Ponnny! Bra va? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Vet du varför tomten inte har nåra barn? han kommer bara en gång om året och när han gör det så gör han det genom skorstenen!!!! en man kommer in på en bar beståller en dubbel vodka halsar den och hoppar ut genom fönstret,ingen reagerar. mannen kommer in igen och gör samma sak, och när han kommer in en tredje gång så frågar en annan man hur han lyckas med det där, då säger den första mannen att om man kan halsa en dubbel vodka så klarar man vad som helst det måste jag prova sa den andra mannen och beställer en dubbel vodka och hoppar ut genom rutan då säger bartendern du är väldigt elak när du är på fyllan, vet du det stålmannen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Smart kanin!Iaf..... Alla Barnen lekte Action Man förutom Ronny han lekte My Little Ponnny! Bra va? :lol: Säg det till den där "james"..http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif En till vits: Mitt i djungel finns det ett enormt träd där det står "Supermarket" på. Vid ingången står det en lång kö. Då kommer den lilla kaninen och går före alla i kön. Men den stora björnen, som är vakt, stoppar honom. -Men lilla kanin, vet du inte att man inte får gå före i kön. Så kastar han kaninen längst bak. Nästa dag är kön ännu längre, och den lilla kaninen kommer och går före igen. Björnen stoppar honom igen, och säger: -Kanin, om du går före en gång till så ska jag ge dig några blåtiror!! Så kastar han kaninen längst bak igen. Den tredje dagen är kön så lång, så slutet är ute ur djungeln. Den lilla kaninen kommer som vanligt, och går före alla i kön. -Men kanin, nu ska jag ge dig en mycket stor höger, och så kastar han bort kaninen mycket långt. När kaninen hade ställt sig upp, så tänkte han för sig själv: -Jaha då, då öppnar jag inte i dag heller. http://www.my-smileys.de/smileys2/arf_2.gif? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Den var bra. Två tomater gick över en väg, då kom en bil och körde över den ena. Då sa den andra: - Kom då, ketchup! Två potatisar gick över en väg, då kom en bil och körde över den ena. Då sa den andra: - Kom då, potatismos! Två ägg gick över en väg, då kom en bil och körde över den ena. Då sa den andra: - Kom då, äggröra! Dom är fullkomligt geneialiska (ironi)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Här hare varit en hare...hare? (har det?) Japp, och han hette Göran... Gör han? HAHA...skit kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 fatta inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Inte jag heller?http://www.my-smileys.de/smileys2/1icon_nixweissA.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Gjort denna också: Det var en man som körde bil,mannen råka köra över en gubbe. *kliver ur bilen* -ONEJ!MÅR DU BRA?SVARA MIG DÅ! Mannen kollar på mannen *sätter sig i bilen igen* -Aja,det är inte mitt problem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.