Shark Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 men tex, kolla på Efterlyst, nästan alla är invandrare *HOST* Inte precis.. <_< *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag har laddat ner många låtat. Jag hör dom på tv, sen laddar jag ner dom. Så funkar det. Om man har ett bra liv med mkt pengar, varför ska man då få mer pengar av dom som samlar i månader för att man gillar den personen/personerna. Bortskämda sångare >_>. men ååh ni fattar inget -.-kolla om dom inte skulle släppt skivor skulle dom aldrig halft råd med sponsring och då skulle dom aldrig kunna komma med i tv så du kan lyssna på dom och sedan ladda ner -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 0013 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 men tex, kolla på Efterlyst, nästan alla är invandrare Kanske det men alla är inte från mellanöstern många är från england italien USA chile tyskland o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 0013 vad menar du? Att om vi inte köper skivor kommer vi inte att kunna lyssna på artister via TV:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jo, en del artister. Men inte många! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 OOIE har rätt. Men ändå, man kan göra en skiva och lägga upp ändå. Göra skivan själv och sen lägga upp, det kan Gripen Impact göra. Gärna. Men alla bortskämda pampar (*host* *host* OOIE) orkar/vill inte, dom vill ha pengar. Det skulle jag också vilja, men jag är YoTo, dom är inte mig, så dom får inga pengar. Punkt slut. Ok. Bra. Hej då!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jo, en del artister. Men inte många! vilka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.