Gäst Tutankoopa Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Hur går det till när man betalar på Wow ??? jag fattar inte riktigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 med visakort lr gamecard som man kan köpa på tex game och webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 När du reggar dej så skriver du in din "kod" som står på kortet och så drar Blizzard av 100:- (det är lite mer men inga j*vla kommentarer om det) en gång i månaden. Svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Man betalar med vanligt kontantkort eller gamecard (ovan). När man skapar en användare i wow är ett steg om betalningen. Jag vet inte riktigt hur det går till med gamecard, men med kontantkort fyller du bara i typ och nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag vill veta om Gamecard också !! kan man betal först en månad med kreditkort och andra månaden med gamecards? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Gå in på någon sida som säljer gamecard, eller sök på google. Jag vet ingenting om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Gå in på någon sida som säljer gamecard, eller sök på google. Jag vet ingenting om de. Det måste väll Nästan finnas någon som betalar med Gamecard här på fuska :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Om man köper ett gamecard så står det en kod på den den koden skriver man in där det står gamecard code eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollepolle Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 vad tusan kostar det per mån ahr kollat som f*n men hittar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 det kostar väll 100 det sa han ju..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 det ligger runt 115 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.