Amaeli Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 På pokemon silver route 43 gick jag runt i en liten gräs plätt och till min förvåning ser jag en mew den har svarta solglasögon på sig och heter mew degree. Har någon annan sett någon konstig pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag har också sett en sån Mew! Jag hittade en bild på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) du vet attt det syns så att det är paint ........ plus att ni spammar mew degree är en rakapparat ................. B) synd för er......... Redigerat 2 April 2005 av _ray_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag gjorde ett april skämt där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Ömm dåligt skämt........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 plus att ni spammar mew degree är en rakapparat ................. synd för er......... haha den var bra det var ett aprill skämt för min del ochså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 mmmmhm? ganska bra för de som inte vet att det är en rakapparat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag har också sett en sån Mew! Jag hittade en bild på den. fejk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg