Gäst Zell Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag ska köpa San Andreas. Är det värt pengarna (300 spänn)?? Vad Tycker ni?????? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, det är värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ja, det är värt pengarna. hur mycket köpte du det för????????????????????????????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Um.. Nypris var väl 600 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag köpte det för 650 spänn, men det var absolute värt priset. Då kan jag väl tänka mig att det är värt 300 spänn? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag snodde mitt san andreas på en affär som jag praoa på.. värt besväret skule jag kunna säga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_bull Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ja fick mitt för två andra spel som avr skittråkiga. EB games har det erbjudandet att man kan byta in två gamla spel och få ett nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag snodde mitt san andreas på en affär som jag praoa på.. värt besväret skule jag kunna säga :P Visst..Och ingen polisanmälning??http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/boxed2.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Sno.. smidit.. Jag fick välja 2 st spel vilka som helst från eb games. Jag praoade inte äns där =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Menar du gratis, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag fick det för 1kr när jag byte två gammla spel mot det på EB games i borås. :cool: :cool: :visslar: :visslar: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ja, det är bra om man har tråkiga spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg