Baranoi Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Jag hade tänkt lägga in några filmer i WMM så de blir en lång film. Filerna jag hade var .mov filer. De funkade inte att lägga in så jag kollade vilka filer som funkar. Då funkade .mpeg så jag ändrade till det men när jag ska importera filmerna står det att det saknas en codec fil för att spela upp den filtypen. Nån som vet hur man fixar det? Citera
Gäst Tour Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 För det första ladda hem ett bättre program än movie maker den suger :gitarr: Citera
Gäst Mega99 Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Testa att ladda hem "Flask it". Det är ett gratisprogram som converterar mpeg till avi filer. Avi filer funkar inästan alla movie maker program. Citera
incognito Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Men ladda ner dom codecs som du behöver? Citera
Baranoi Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Skrivet 2 April 2005 På vilken sida kan man ladda ner Flask It eller går det på DC? Och vet ni nått annat bra program som man kan lägga ihop filmer i? Citera
Gäst Mega99 Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 FlaskIT är freeware, bara sök på google efter "Download Flask It" Citera
Baranoi Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Skrivet 2 April 2005 Det stär att Flask It bara funkar med MPEG1/MPEG2 filer men när jag lägger in dom så funkar det ändå inte!? :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.