FireFly Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 En massa Break-Targets (kallar det så, ni fattar), jag håller på att få Luigi och sedan Mushroom Kingdom! :D ________ Hur fixar man Yoshis tre sista Targets? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag tycker att kirby team och samus är svårast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Kirby team är irreterande, men dom har sina svaga punkter! Jag tycker att det är enkelt när man är med 2 ally och mot Gigant Donkey. Jag tror att om det går så är nog Gigant Donkey med Mushroom tyngst och störst! :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jobbbigast är fighting polygon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 0017, dom är enkla men jag hatar Metal Mario! Han är ju hur gjobbig som helst! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 vem är 0017??? jag hatar när det är en kvar sen så "råkar" den döda en så får man börja om på nytt, men som du sa så kan metal mario vara jobbig att få ner.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Oj, jag tryckte på fel knapp :oops: Och Metal Mario har bara en nackdel med att vara tung, han kan knappt hoppa så, får man ner honom lite så faller han själv! :D Men hur kan man komma åt dom 3 sista Targets i Break-Targets med Yoshi? Alltså som under där man börjar och den som är åt vänster och längst ner där! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 sida+ A och använd plattformen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Vilken av dom, dom två under mig eller? Det jag undrar medt över är den ensamma! :wink: Och tack! _____________ Jag undrar bara hur man får den som är "bredvid" där man börjar, fast inburad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 den vid sidan....de andra är det bara att "ägga" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 men.... jag har klarat break target med dfom 8 första karaktär gubbarna men blev inte utmanad av luigi??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 släpp ägget löst...det är svårt men du kan liksom ändra på äggets fart....trycker du lätt upp+B kan du träffa Plattan....om du hoppar upp och sen håller in UPP+B länge då flyger den långt... det kan man ´träna upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg