Hoppa till innehåll

super smash bros

Rekommendera inlägg

Skrivet

En massa Break-Targets (kallar det så, ni fattar), jag håller på att få Luigi och sedan Mushroom Kingdom! :D

________

Hur fixar man Yoshis tre sista Targets?

• Svar 260
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Kirby team är irreterande, men dom har sina svaga punkter! Jag tycker att det är enkelt när man är med 2 ally och mot Gigant Donkey. Jag tror att om det går så är nog Gigant Donkey med Mushroom tyngst och störst! :wink:

Skrivet

vem är 0017??? jag hatar när det är en kvar sen så "råkar" den döda en så får man börja om på nytt, men som du sa så kan metal mario vara jobbig att få ner.. =)

Skrivet

Oj, jag tryckte på fel knapp :oops:

Och Metal Mario har bara en nackdel med att vara tung, han kan knappt hoppa så, får man ner honom lite så faller han själv! :D

Men hur kan man komma åt dom 3 sista Targets i Break-Targets med Yoshi? Alltså som under där man börjar och den som är åt vänster och längst ner där! :?

Skrivet

Vilken av dom, dom två under mig eller? Det jag undrar medt över är den ensamma! :wink: Och tack!

Jag undrar bara hur man får den som är "bredvid" där man börjar, fast inburad!

Skrivet

släpp ägget löst...det är svårt men du kan liksom ändra på äggets fart....trycker du lätt upp+B kan du träffa Plattan....om du hoppar upp och sen håller in UPP+B länge då flyger den långt... det kan man ´träna upp

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...