Jimbo_88 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 nu har jag gjort det med alla gubbar men blev inte utmanad av luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kolla med alla gubbar igen...du ska möta han... du ser när du valt en gubbe längst ner i vänstra hörnet vad det står för poäng... står det 00000 då måsste du klara om den på nytt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Alltså, vad är det ni behöver hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 han har klarat Break the targets och Board the plattforms med alla grundkaraktärer men han möter ändå inte luigi...därför sa jag till han att han skulle kolla om han Verkligen hade klarat det men ALLA grundkaraktärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 han har klarat Break the targets och Board the plattforms med alla grundkaraktärer men han möter ändå inte luigi...därför sa jag till han att han skulle kolla om han Verkligen hade klarat det men ALLA grundkaraktärer Ja det måste han... men man behöver inte klara Boarding the platforms, för då får man Sound Test, om man klarar med alla..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag har mött med alla.... men BLIR INTE UTMANAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Du kanske måste göra det under en speciell tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 nej...man behöver inte det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 nej...man behöver inte det.. Nej, men då är det något han har gjort fel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 det måste vara nån som han glömt att klara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 det måste vara nån som han glömt att klara med Ja något annat finns det då inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 nej...han kan ju prova att klara det med jiggleypuff också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg