Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Det blir svåt när man har så många favoritter soooom jag,men jag skriver ändå: 1.link 2.dk 3.bowser 4.samus 5.pikachu 6.kirby 7.mario 8.youshi 9.fox 10.capten falcon 11.jigglypuff 12. ness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 min lista är 1. Fox 2. Link 3. Samus Aran 4. C. Falcon 5. Kirby 6. Ness 7. DK 8. Yoshi 9. Pikachu 10. Luigi 11. Mario 12. Jiggelypuff ingen verkar gilla Jiggelypuff ingen gillar jiggylupuff.. det e klart han suger, men att du inte gillar Mario o Luigi fattar jag inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Top Tre, Guld 1. Kirby 2. Pikachu 3. Ness _________ Continue! 4. Jigglypuff 5. Yoshi 6. Fox 7. Link 8. Donkey Kong 9. Samus 10. Captian Falcon 11. Luigi 12. Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag gillar itne mario och luigi därför att jag inte tycker att dom är bra... jag tror att CYndaquil kan hålla med mig eftersom han också tog dom bland de sista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 okej, jag bara undra, dom e lätt mina näst bästa gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag gillar itne mario och luigi därför att jag inte tycker att dom är bra... jag tror att CYndaquil kan hålla med mig eftersom han också tog dom bland de sista Helt rätt, och jag tog Jigglypuff som 4:a just för att den kan flyga så bra! (Jag har bara alla vanliga gubbar + Jiggly, men jag har spelat hos kompisar!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha....men det är lätt att vinna de extra gubbarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vad ser ni i fox, han e klen och hoppar dåligt... inte så bra attacker heller... han har ju sämst B-attack ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 HAN HOPPAR JU NÄSTAN BÄST.....på kirbys bana kan man ju med kriby hoppa ner vid ena kanten sen hoppa upp vid andra av kanten på banan...det kan man bara göra med kirby, fox och pikachu... Inte bra attacker...han har ju skitbra attacker....de kanske inte skadar lika mycket som de andras gör men de är ändå bra att använda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vilken bana gillar ni bäst, jag gillar links och fox banor, dom ska vara stora! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 de e störande me stora banor ju! ja menar, om du står i ena änden å din motståndare i andra ändan, då blir gubbarna mini-pluttiga å man ser ju nästan inte va man själv gör! mina favvobanor e links å kirbys banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men dom små banorna dör man ju fort på.. så dom e inte roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg