Hoppa till innehåll

Ne Nu Har Ni Nybörjare Gått För Långt!

Gäst Beldur

Rekommendera inlägg

Gäst Beldur

Ni nybörjare har gått för långt, ni bara spammar och spammar och spammar, ni använder smilysar i onödiga tillfällen som "Vart får man rare candy? <_< " Jag ser faktist ingen som inte är nybörjare som håller på som er! Och respektera de äldre på forumet som jag, och många mer, det är knappt jag minns hur bra det var förut, ni suddar bara ut det! Det ända jag minns var att det var ett fantastikt forum!

Redigerat av 35
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ni nybörjare har gått för långt, ni bara spammar och spammar och spammar, ni använder smilysar i onödiga tillfällen som "Vart får man rare candy?  <_< " Jag ser faktist ingen som inte är nybörjare som håller på som er! Och respektera de äldre på forumet som jag, och många mer, det är knappt jag minns hur bra det var förut, ni suddar bara ut det! Det ända jag minns var att det var ett fantastikt forum!

:gitarr: :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

j*vla spammare,ska jag kontakta Admin verldens mestare,va?Va?Va?

Håller med 35,så j*vla mycke spammare här så man knappt kan tro det.

Man fattar inte ett skit av vad ni säger,använder onödiga smileys,och ett inlägg så byter man ämne,så j*vlar om ni inte slutar! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Fel forum <_< .

Det är det inta alls,vet du varför?Jo för att det är mycket spamm i POKEMON forumet,så du bara vet det.Vi snackar inte om alla andra forum,vi snackar om Pokemon forumet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*Kommer ihåg när jag var Prao,som det hette dom 100 första inläggen förr*Gud,då frågade jag bara saker som en galning,och sen har jag svarat på frågor.

Jag håller med att SOMLIGA är lite överdrivande med smileysar och spammar,mm av nybörjarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror Du/NI att någon blir glad att någon säger att någon spammar och gör onödiga inlägg och allt sånt det kallas att klaga och tycker ni att det är kul att tex jag klagar på er ? Men ni var säkert likanär ni var nybörjare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag gjorde inte såhär :) :meddum: B) :zzz: :o när jag var nybörjare eller så här

Rockodile

Mm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...