Hoppa till innehåll

Ne Nu Har Ni Nybörjare Gått För Långt!


Gäst Beldur
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är inte nybörjare heller men jag var Toxic! med medlemmsnummer 7682 tror jag det var ;) men det var nått konstigt så jag inte kunde logga in så jag gjorde en ny användare för jag fick det och då har jag det medlemsnummet och jag gjorde inte så heller med massa smilleys.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

så anklaga inte ALLA nybörjarna för det  :angry:

 

Ne du spammar inte särskilt mycke det är ovanligt att du gör så....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag säger såhär nybörjare spammare men även 0035, jag och rockodile spammar ibland kanske inte lika ofta men det händer. Men om man e nybörjare ska man kolla på hur moderatorerna skriver SKÄRPNING :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kommer ihåg den RIKTIGT gamla goda tiden. 2003, DÅ var fuska.se det bästa forumet i världen! men nu börjar skit komma hit... som skriver:

HHHHHHHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111 :) :kung: :medieval: :gitarr:

 

(Jag skulle bara visa lite, kanske lite överdrivande men ni fattar =P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vars fick du luft ifrån :blink: ?

Det är helt olika om man läst reglerna noga så spammar man inte lika mycket ;)

 

nej men du spammar alltid nån gång jag spammar alltid nån gång jag menar att alla spammar nån gång men att nybörjarna e "nya" och vet inte hur dom ska bete sig lixom. Därför spammar de. men jag håller med om att det har blett mycket mer spamm nu.

Redigerat av Desen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...