guldfisken Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag är nybörjare och jag gör inte så här :medieval: :kung: :evil: :blink: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag är inte nybörjare heller men jag var Toxic! med medlemmsnummer 7682 tror jag det var ;) men det var nått konstigt så jag inte kunde logga in så jag gjorde en ny användare för jag fick det och då har jag det medlemsnummet och jag gjorde inte så heller med massa smilleys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 så anklaga inte ALLA nybörjarna för det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 så anklaga inte ALLA nybörjarna för det :angry: rockodile och 0035 tycker ni att jag spammar ?? jag tycker nämligen inte det ! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Dom anklagar inte ALLA nykomlingar,och spammar man inte så ska man inte ta åt sig. Klaga på oss "större",men jag tror nog inte jag skulle bry mig så mycket om det inte gällde något som jag brukar göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 så anklaga inte ALLA nybörjarna för det :angry: Ne du spammar inte särskilt mycke det är ovanligt att du gör så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 så anklaga inte ALLA nybörjarna för det :angry: rockodile--> tackartackar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Om jag säger såhär nybörjare spammare men även 0035, jag och rockodile spammar ibland kanske inte lika ofta men det händer. Men om man e nybörjare ska man kolla på hur moderatorerna skriver SKÄRPNING :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Vars fick du luft ifrån :blink: ? Det är helt olika om man läst reglerna noga så spammar man inte lika mycket ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag slarvläste reglerna så jag spammade lite grann Men nu har jag slutat spamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag kommer ihåg den RIKTIGT gamla goda tiden. 2003, DÅ var fuska.se det bästa forumet i världen! men nu börjar skit komma hit... som skriver: HHHHHHHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111 :) :kung: :medieval: :gitarr: (Jag skulle bara visa lite, kanske lite överdrivande men ni fattar =P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) Vars fick du luft ifrån :blink: ? Det är helt olika om man läst reglerna noga så spammar man inte lika mycket ;) nej men du spammar alltid nån gång jag spammar alltid nån gång jag menar att alla spammar nån gång men att nybörjarna e "nya" och vet inte hur dom ska bete sig lixom. Därför spammar de. men jag håller med om att det har blett mycket mer spamm nu. Redigerat 5 April 2005 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg