Gäst Beldur Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag säger inte vem för att många börjar skicka klagomål via PM till den då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Jag hatar klagomål,alla säger lixom "Va f*n jag har inte sagt så" eller "j*vla idiot,du tror du vet allting! :angry: ",jag har fått PM av nån en gång.Men klart:Jag säger inte vem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) Jag hatar klagomål,alla säger lixom "Va f*n jag har inte sagt så" eller "j*vla idiot,du tror du vet allting! :angry: ",jag har fått PM av nån en gång.Men klart:Jag säger inte vem! När jag var 8år var jag medlem här, då kunde inte jag stava riktigt som jag kan nu. Jag fick klagomål via PM för stavfel! Fatta vad störande... :angry: Fick ett för inte så länge sen... Det stog typ "Sluta spamma i pokemon forumet! Annars ska jag se till att du får en varning!" Jag svarade med:Du är ingen moderator om du trodde det, och grattis du har lyckats blitt anmäld till admin av mig! EDIT:Jag spammade inte här... Redigerat 29 April 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Han kanske hatade spammers... kolla din sån där "undertext" under det du skrivit "Hatar du spammare PM:a mig" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Han kanske hatade spammers... kolla din sån där "undertext" under det du skrivit "Hatar du spammare PM:a mig" :D det är sant ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag hatar spammare och sånna som ljuger hur man gör!Sånt ska inte finnas på Fuska.se! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Han kanske hatade spammers... kolla din sån där "undertext" under det du skrivit "Hatar du spammare PM:a mig" :D Signatur heter det... -.- När jag fick klagomål via PM om att jag spammade blev jag galen, jag spammade aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag har aldrig spammat,eller det e vad jag kommer ihåg.Vet nån om jag spammat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Jag har aldrig spammat,eller det e vad jag kommer ihåg.Vet nån om jag spammat? Alla spammar väl lite smått då och då... Men du har väl spammat i spam tråden i Pkmn 4 ever? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Ja men det är(var)ju tillåtet tills Pokemon4ever gick åt h*lvete.Nu finns inte det Gruppforumet längre,har kontaktat Desen.Vi får börja på en ny igen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Han kanske hatade spammers... kolla din sån där "undertext" under det du skrivit "Hatar du spammare PM:a mig" :D Varför skickade dom till dig att du spammade om du säger att du inte spammade? Du borde ha spammat då , Och nu klagar du på alla nybörjare att dom spammar och alla tyckte vell så om dig när du var nybörjare.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 dom kanske trodde han spamma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg