Hoppa till innehåll

Ne Nu Har Ni Nybörjare Gått För Långt!

Gäst Beldur

Rekommendera inlägg

Gäst Beldur

:cool:

Han kanske hatade spammers... kolla din sån där "undertext" under det du skrivit "Hatar du spammare PM:a mig" :D

Det var inte när jag var nybörjare... Fick det för CA en månad sen... När jag var nybörjare var jag 8, det var det gamla och härliga fuska. Jag kunde inte stava riktigt men det kan jag nu jag är ju 10, eller ska fylla =P.. Men aja jag spammade bara i början för att testa smileysar typ så här:Ok :student: , Vad menar du? :blink:

Men jag slutade snabbt och hann aldrig med alla. Det var ju smileysar i onödigt syfte.

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

om man får dra tillbaka till de första inlägget... så vill jag säga skärp dej, ║╔╗║╔╗║╔╗║!

klaga på nybörjarna... du låter som en såndär gammal gubbe från ett ålderdomshem!

De är väll lite p.g.a de här nybörjarna som Fuska.se expanderar över huvetaget!?

och alla är vi barn i början, du har väll oxå varit en såndär liten nybörjare...

bara för att du är erfaren ger de dej inte rätten att kritisera dem! :angry:

jag erkänner, jag var helt dum i huvet när jag var nybörjare... men man lär sej! inte sant!? <_<

så går du in i ett forum där de här ämnet inte hör till! så kallar du nybörjarna för att göra opassande saker!!!

Redigerat av Selkic_Devil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

om man får dra tillbaka till de första inlägget... så vill jag säga skärp dej, ║╔╗║╔╗║╔╗║!

klaga på nybörjarna... du låter som en såndär gammal gubbe från ett ålderdomshem!

De är väll lite p.g.a de här nybörjarna som Fuska.se expanderar över huvetaget!?

och alla är vi barn i början, du har väll oxå varit en såndär liten nybörjare...

bara för att du är erfaren ger de dej inte rätten att kritisera dem! :angry:

jag erkänner, jag var helt dum i huvet när jag var nybörjare... men man lär sej! inte sant!? <_<

så går du in i ett forum där de här ämnet inte hör till! så kallar du nybörjarna för att göra opassande saker!!!

Om du skulle vara medlem på min tid skulle du hålla med, det var INGET spam!

Spammet kom när dem ändrade rankerna... Nu är det 10 gånger så svårt att gå upp i rank som förut! OCH ÄMNET HÖR TILL FORUMET! Vet du varför? Jo för det är spam i pokemon forumet!

Du kanske ska tänka dig för innan du skriver något!

Alla:Jag ger er rätten att skriva er ålder i denna tråd, men snacka bara inte om det sen. ;) Ex: Jag är 14...

Svar:Ok... Så svara inte på ett sånt inlägg.

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Du har rätt ????_,det var så jäkla lite spamm för.Nu är det ju bara skit överallt.Liksom det är bara ????_,Froancise,jag & några andra som inte spammar.Resten bara spammar.Selkic_Devil,när jag var nybörjare spamma jag inte(eller inte så mycke).Verldens mestare bara spamma,spamma & spamma.Vi sa ju åt honom,han brydde sig inte ett skit.Han var spammkungen,tills han en dag plötsligt inte svarar i Pokemon forumet.Allt besvär var över,trodde vi.Det kom en j*vla massa spammare till och skulle spamma.Mickee var en av dom,fast han sluta spamma efter typ 1 och 1/2 vecka.Eller det är vad jag gissar.Han spammar lite fortfarande.Men det flesta slutar inte.Allting slutar inte bara för att alla blir medlemar.Jag har sätt en fuskare som har spammat jätte mycke(jag säger inte vem).Du har inte alltid rätt(även om du inte påstått det),och jag klagar inte.Jag berättar bara att det är en j*vla massa spammare i Pokemon Forumet.Punkt slut.

//En som inte spammar//

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Du har rätt ????_,det var så jäkla lite spamm för.Nu är det ju bara skit överallt.Liksom det är bara ????_,Froancise,jag & några andra som inte spammar.Resten bara spammar.Selkic_Devil,när jag var nybörjare spamma jag inte(eller inte så mycke).Verldens mestare bara spamma,spamma & spamma.Vi sa ju åt honom,han brydde sig inte ett skit.Han var spammkungen,tills han en dag plötsligt inte svarar i Pokemon forumet.Allt besvär var över,trodde vi.Det kom en j*vla massa spammare till och skulle spamma.Mickee var en av dom,fast han sluta spamma efter typ 1 och 1/2 vecka.Eller det är vad jag gissar.Han spammar lite fortfarande.Men det flesta slutar inte.Allting slutar inte bara för att alla blir medlemar.Jag har sätt en fuskare som har spammat jätte mycke(jag säger inte vem).Du har inte alltid rätt(även om du inte påstått det),och jag klagar inte.Jag berättar bara att det är en j*vla massa spammare i Pokemon Forumet.Punkt slut.

//En som inte spammar//

Dem sluta när dem har nått hög rank, och nlir känd... Dem tror dem blir känd på ett bra sätt som jag är på forumet... (Inte för att skryta) Men dem blir bara känd som Spammare nummer 1 på forumet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Jag tycker inte att du skryter så värst mycke.Du är ju värsta greven på Pokemon forumet(och jag e vice greve hehe,inte för att skryta...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Jag tycker inte att du skryter så värst mycke.Du är ju värsta greven på Pokemon forumet(och jag e vice greve hehe,inte för att skryta...)

Mm vi är de 2 mest kända personerna på Pokmemon forumet...

Spammarna är också kända... Men för vaddå? Jo för att spamma!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du skulle vara medlem på min tid skulle du hålla med, det var INGET spam!

Spammet kom när dem ändrade rankerna... Nu är det 10 gånger så svårt att gå upp i rank som förut! OCH ÄMNET HÖR TILL FORUMET! Vet du varför? Jo för det är spam i pokemon forumet!

Du kanske ska tänka dig för innan du skriver något!

Alla:Jag ger er rätten att skriva er ålder i denna tråd, men snacka bara inte om det sen. ;) Ex: Jag är 14...

Svar:Ok... Så svara inte på ett sånt inlägg.

Så du kallar mej korkad bara för att våra åsikter går isär? intressant...

varför beter du dej som någon polis elle någe?

som jag fattat de här, får inte jag ha något mer att säga om det här bara för att jag inte håller me dej!? moget sagt av en med den ranken...

och de där med medlem på din tid, om du inte haft en användare innan den här så kom vi nästan samtidigt till fuska.se! jag bara 9 dagar före!

jag är 13...

Redigerat av Selkic_Devil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...