Mattias.S Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag säljer mitt svarta GameCube med 11 spel spelen är: Spel: Star Wars:Clone Wars Star Wars:Bounty Hunter Super Mario Sunshine Red Faction 2 Metroid Prime RainBow six 3 Luigi's Masion X-MEN:Next Diemension The Sims Pokémon Box:Ruby and Sapphire ---------> Det följer med 2 Kontroller Och 2 Minneskort båda 59 blocks var. Jag har inga kartonger som man köpte Gamecubet och dosorna kvar men det är i fint skick. Den som vill köpa kommer hit och hämtar det! PM:a mig om du vill köpa och Ge ditt bud för sakerna. Minst 1000Sek för allt. Jag Bor i Sundsvall i Västernorrlands län. PM:a mig. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 lägg in detta på markaden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 jag ska ville inte ^_^ jag har redan ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 lägg in detta på markaden <_< *låst* http://www.fuska.se/marknad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg