Men vilka argument har du för det??
Big Bang!
Orka debatera nu e tröt :zzz:
Om nu Gud finns skulle väl vi sätt honom när vi åkt flygplan.Så är det bara.
PS.Jag är inte döpt.DS
tror du man kan se gud.... <_<
han är ingen person som sitter på molnen
nej för han finns inte
↗ till inläggetJag säger inte att du har fel, men vad har du för bevis för det?nej för han finns inte
Jag tror själv att gud KANSKE kan existera, inte för att jag har bevis för det, men därför att jag inte hittar några motbevis.
Gud är för vissa bara en kraft, som finns överallt. Som kan påverka en när man fattar beslut.
Är mer åt vetenskapshållet.
finns inga bevis för att gud finns eller inte finns, det är bara en fråga om tro
Men vetenskapen säger att det är 53,5% chans att gud finns (inte exakta siffror, men något åt det hållet.
↗ till inläggetJag tror att du menar att jag inte får tro att det kan finnas möjlighet att gud finns.jaha och nä uppfans tomten da?
Jag har precis samma rätt att uttrycka min åsikt som du, om inte mer eftersom jag brukar ha vettiga argument medan du bara sluddrar totalt nonsens.
Jag orkar inte ta denna diskution med dig nu då du inte verkar ha vaknat upp och insett att allt inte kretsar kring dig.
Skriv igen när du har komkit på något riktigt argument.
Detta är sanningen om världen...
Det har skett en big bang!
Forskarna säger det och jag säger det!
annars skulle inga dinosaurier ha skapats!
Det kom en meteor och träffade jorden..
Alla dinosaurier dog ut och andar varelser skapades.
(NEJ TILL RELIGION)
<OM NI SKULLE VARA LITE MER ALERTA PÅ SO,NO,FYSIK LEKTIONERNA SKULLE NI VARA SMARTARE ÄN DE SOM TROR PÅ EN SÅ KALLAD GUD!!!! HAN UTNYTJADE BARA KÄNSLORNA TILL 100% VA LITE MER ALERTA!!!!!!!>
↗ till inläggetNu börjar jag ärligt talat bli förbannad på dig.Detta är sanningen om världen...
(NEJ TILL RELIGION)
<OM NI SKULLE VARA LITE MER ALERTA PÅ SO,NO,FYSIK LEKTIONERNA SKULLE NI VARA SMARTARE ÄN DE SOM TROR PÅ EN SÅ KALLAD GUD!!!! HAN UTNYTJADE BARA KÄNSLORNA TILL 100% VA LITE MER ALERTA!!!!!!!>
Du siotter och säger att vi ska vara mer alerta hela tiden.
tror du att man är i debattforumet om man inte vet vad man pratar om?
Forskarna säger kanske att det kanske har skett ett bigbang.
men de säger också att det finns en chans på över 50% att gud skapade världen.
visserligen har man hittat en krater från en meteor.
Men den kan ha träffat jorden under syndafloden( det är föresten därifårn alla dinosaurieskelett kommer ifrån.)
MEN OMG! bara för att gud finns i dinna tankar så e det ändo inte 53.5% chans för det skaffa ett liv kristna !! **** ** * *** * ****** !!
↗ till inläggetKommatecken.MEN OMG! bara för att gud finns i dinna tankar så e det ändo inte 53.5% chans för det skaffa ett liv kristna !! **** ** * *** * ****** !!
Ska bli intressant att fördjupa mig i exakt vad du tycker.
Det där blev man ju knappast klokare av.
Gud är en påhittad skapelse som de allra flesta kristna tror på.... Men som 0% existerar,,,, Det är ungefär samma sak som Buddhisterna, fast Buddha är dock en aning mer trovärdig än gud...
budda har funnits, han var en prins som utvecklade buddismen. Men han är ingen gud
EDIT:Min brorsa som skriver skit igen...
Jo visst tror jag hellre på Big Bang än tex. gud. Men jag tycker inte att dem som har en tro är idioter... Alla ska få ha sin egen tro.
tror inte på big bang... inte ens chans att det hänt
↗ till inläggetVem har gjort Big Bang då?Detta är sanningen om världen...
(NEJ TILL RELIGION)
Big bang är påhittat! kan aldrig hänt