Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 eller så tror man inte på kemi och fysik. skolan kan ju ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Nej, då.. Kemi och fysik är verkligt=) tro mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Nej, då.. Kemi och fysik är verkligt=) tro mig :) Kemi och fysik Kan vara verkligt men gud kan också ha skapat dem för att jorden ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Nej, då.. Kemi och fysik är verkligt=) tro mig :) Det är offtopic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 nästan alla forskare är överens om att big bang skapade "universum" och kemi ÄR värkligt det kan ingen neka...om man lägger magnesium i vatten så börjar det brinna osv.. allt är uppbygt av atomer.. det kan säkert till och med K.G erkänna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Jag tror att big bang skapade jorde å vårat solsystem. JAg tror att jesus har funnits, MEN Josef och Maria kan typ ha varit psykiskt störda å sånnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 nästan alla forskare är överens om att big bang skapade "universum" och kemi ÄR värkligt det kan ingen neka...om man lägger magnesium i vatten så börjar det brinna osv.. allt är uppbygt av atomer.. det kan säkert till och med K.G erkänna... Ingen har sagt att fysik/kemi inte existerar... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Alla kristna är puckade, typ. Jag tycker du är puckad som gillar Stalin.''Va? säger du att kommunismen borde störtas? Iväg med dig till Sibirien och jobba lite grann..'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Alla kristna är puckade, typ. Vaddå ,får inte han tycka om stalin om han vill?Att han säger att kristna är puckade är klart fel, men det betyder inte att du får hacka på honom för det. Vill också tillägga att det var ganska onödigt att svara på ett inlägg som har blivit skickat för flera månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det där om parallella universum lukas... "Unviersum skapades genom att två parallella universum krockar med varann" var det ungefär så. Men vad fanns före de parallella universum då?? Parallellparallella univerum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Det där om parallella universum lukas... "Unviersum skapades genom att två parallella universum krockar med varann" var det ungefär så. Men vad fanns före de parallella universum då?? Parallellparallella univerum? Nej det fanns fler än två förstår du.Två av dessa krockade. Stor smäll. Universum som vi lever i idagär en kollision mellan två av dessa. Antagligen så finns det fler parallella universum därute. Och en dag så kommer kanske två till att kollidera och skapa ett universum till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Ok ok. Men du svarade riktigt inte på min fråga :) Har det alltid funnits universum som krockar och skapar universum som i sin tur genom krock skapar nya... Kanske är det som en cykel, som ni nämnade för några inlägg sen. En cirkel som inte har början eller slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.