Gäst ymphinorx Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Men vilka argument har du för det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Orka debatera nu e tröt :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Om nu Gud finns skulle väl vi sätt honom när vi åkt flygplan.Så är det bara. PS.Jag är inte döpt.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 tror du man kan se gud.... <_< han är ingen person som sitter på molnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 nej för han finns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 nej för han finns inte Jag säger inte att du har fel, men vad har du för bevis för det? Jag tror själv att gud KANSKE kan existera, inte för att jag har bevis för det, men därför att jag inte hittar några motbevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Gud är för vissa bara en kraft, som finns överallt. Som kan påverka en när man fattar beslut. Är mer åt vetenskapshållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 finns inga bevis för att gud finns eller inte finns, det är bara en fråga om tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Men vetenskapen säger att det är 53,5% chans att gud finns (inte exakta siffror, men något åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 jaha och nä uppfans tomten da? Jag tror att du menar att jag inte får tro att det kan finnas möjlighet att gud finns.Jag har precis samma rätt att uttrycka min åsikt som du, om inte mer eftersom jag brukar ha vettiga argument medan du bara sluddrar totalt nonsens. Jag orkar inte ta denna diskution med dig nu då du inte verkar ha vaknat upp och insett att allt inte kretsar kring dig. Skriv igen när du har komkit på något riktigt argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Detta är sanningen om världen... Det har skett en big bang! Forskarna säger det och jag säger det! annars skulle inga dinosaurier ha skapats! Det kom en meteor och träffade jorden.. Alla dinosaurier dog ut och andar varelser skapades. (NEJ TILL RELIGION) <OM NI SKULLE VARA LITE MER ALERTA PÅ SO,NO,FYSIK LEKTIONERNA SKULLE NI VARA SMARTARE ÄN DE SOM TROR PÅ EN SÅ KALLAD GUD!!!! HAN UTNYTJADE BARA KÄNSLORNA TILL 100% VA LITE MER ALERTA!!!!!!!> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Detta är sanningen om världen... Det har skett en big bang! Forskarna säger det och jag säger det! annars skulle inga dinosaurier ha skapats! Det kom en meteor och träffade jorden.. Alla dinosaurier dog ut och andar varelser skapades. (NEJ TILL RELIGION) <OM NI SKULLE VARA LITE MER ALERTA PÅ SO,NO,FYSIK LEKTIONERNA SKULLE NI VARA SMARTARE ÄN DE SOM TROR PÅ EN SÅ KALLAD GUD!!!! HAN UTNYTJADE BARA KÄNSLORNA TILL 100% VA LITE MER ALERTA!!!!!!!> Nu börjar jag ärligt talat bli förbannad på dig.Du siotter och säger att vi ska vara mer alerta hela tiden. tror du att man är i debattforumet om man inte vet vad man pratar om? Forskarna säger kanske att det kanske har skett ett bigbang. men de säger också att det finns en chans på över 50% att gud skapade världen. visserligen har man hittat en krater från en meteor. Men den kan ha träffat jorden under syndafloden( det är föresten därifårn alla dinosaurieskelett kommer ifrån.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.