Hoppa till innehåll

Hur Ni Får Dom Legendariska Fåglarna

Gäst Tomatketchup

Rekommendera inlägg

• 4 veckor senare...
  • 4 månader senare...
  • 1 år senare...
  • 9 månader senare...
Gäst Qruzie

Hehe,0035 har ju gjort om stenarna nu skriver jag om legendariska fåglarna!

Aja,då börjar vi.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Moltres:

Efter du klarat Cinnibar Island Gymmet kommer Bill och frågar om du vill till One Island(eller nåt liknande).Klick "YES" så åker du till One Island.Snacka med Bills kompis i PokeCentret.Sen så ska du gå åt norrost på den lilla ön,när du kommer till den lilla stranden så surfa upp.Sen kommer du på absolut större ö(då undrar jag varför det heter One Island när det e två öar)du ska bara gå upp,upp,upp.Stanna vid närmaste grotta,gå in i den,alltså Ember Spa och snacka med den gamla gubben så får du HM 06 Rock Smach!Fast det var bara lite extra i allfall gå ut och gå längre upp.När du kommer till några stenar ska du börja putta dom.Snart e du framme vid Moltres!

TIPS:Spara innan du möter honom+ha med dig massor av Ultra Bollar

Zapdos:

Enklare än Moltres men i allafall.Vid Rock Tunnels PokeCenter ska du gå upp,förbi gräset och upp till vattnet,surfa där och surfa ner.Surfa jätte långt när tills du ser land,gå upp där och in i det stora huset.

När du kommer in i Power Plant så får du hitta själv,det är för svårt för att förklara,men jag tror du kommer hitta det.

TIPS:Gör precis som jag sa om Moltres.Spara och ha med dig massor av bollar

Articuno:

Denna fågel e klurigast(tycker jag så jag kan inte berätta så mycket).I allafall,flyg till Fushia City.Gå till gymmet(men gå inte in) så ska du gå neråt.Hoppa över stenarna tills du kommer till en strand.Surfa neråt lite sen åt väst(<----)så kommer du till en grotta.Resten får du klara av själv det är för svårt för att förklara.

TIPS:Om du fastnar i grottan så ska du helst ha Escape Rope med digOch självklart spara och en massa bollar

Inte så jättebra förklarat på dom sista,men jag e dålig på att förklara,jag hoppas att moderatena gör detta också till ett viktigt meddelande,precis som 0035s regitips.

Till 0035:Blir jag legend jag också nu?Hehe.... :D

bra guide!

Förlåt oh mä®k(l)-t-iga FabbeW(eed) *knäböjer för vår frälsare* förlåter du mig oh mäktiga konung?

inte så konstigt att dom blev avstängda!

dom bråkar ju hela tiden! :( <_< (suck!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...