Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 När man ska gå tjäla och man går in i husen så är det nästa alltid uppe nån, och man måste springa ut så att inte poliserna ska komma efter en. Men kan man inte göra så att man kan stjäla mycket i ett enda hus, eller??http://www.my-smileys.de/smileys2/badmood.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Gör så här, gå in i ett hus, när personen ser dig dödar du han/hon/dom, sen springer du fort ut från huset, sen går du in igen, och eftersom personen är död kan du ta allt som finns där. När du dödat alla kan du länsa det ostört, du kan även springa då, eftersom ingen hör eller ser dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja, vad bra!http://www.my-smileys.de/smileys2/happy.gif Alltid när jag dödade dem så gick jag inte ut utan stannade kvar.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Eller så smyger man o tar sakerna. Det är lite roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det är så jag gjorde, men dem ser mig ju alltid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du kan huka dig ner när du kommer in i huset, då äre lungt, sen är det bara gå jätte försiktigt, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ja man måste ju gå tyst isf . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag gick in i husen som ligger i Jefferson, bredvid hotellet, och jag var bered på att skjuta o så gå ut, men det behövdes inte, för det var ingen där, utom vid ett tillfälle, men då sköt jag ner dem hela tiden o poliserna kom inte heller, och så sköt jag ner en som sov. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg