zombieman Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Två saker är det någon som vet hur jag får eldpilen och kommer till där man får metal skorna och är det någon som vet hur jag kommer in i earht temple :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 från lagoon island har jag för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieman Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 från lagoon island har jag för mig... var ligger lagoon island dåå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Har du ballad of gales ska du spela den och åka till mother&child isles. Där får du eld/ispil.(OBS! du kan endast få genom att warpa dig dit!). Därefter kan du ta dig in på icecircle island och fire mountain. Fire mountain ligger söder om dragon roost island och icecircle island ligger väster om forest haven. (en ruta). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieman Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Har du ballad of gales ska du spela den och åka till mother&child isles. Där får du eld/ispil.(OBS! du kan endast få genom att warpa dig dit!). Därefter kan du ta dig in på icecircle island och fire mountain. Fire mountain ligger söder om dragon roost island och icecircle island ligger väster om forest haven. (en ruta). tack men vet du hur jag får ballad of gales eller :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du skaffar den genom att leta efter en STOR tornado, där möter du en groda. Skjut honom med pilar och han lär dig låten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieman Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du skaffar den genom att leta efter en STOR tornado, där möter du en groda. Skjut honom med pilar och han lär dig låten. tack var kvar på tråden äru snäll?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du skaffar den genom att leta efter en STOR tornado, där möter du en groda. Skjut honom med pilar och han lär dig låten. han har rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieman Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du skaffar den genom att leta efter en STOR tornado, där möter du en groda. Skjut honom med pilar och han lär dig låten. men det kommer bli ganska svårt för man kan ju inte sikta in han du vet bara med pilbågen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zombieman Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 tack för eran hjälp jag har nu ballad of gales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg