MissUnreal Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Hur får man ar? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Spammare,men iaf.AR e en grej som alla hyper-fuskare måste ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Spammare,men iaf.AR e en grej som alla hyper-fuskare måste ha. och varför skulle jag vara en spammare????? Du har faktiskt inte svarat på frågan heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Om han/hon/öhh skrev: VAFAN E EN AR?!HUR FÅR MAN EN!!? :gitarr: :medieval: :meddum:skulle det varit spam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du fattar inte,hon gjorde så här: vad e en AR? :blink: Jag tycker det är spamm.Jag tänkte på smileysen: vad e en AR? :blink: Hon tog två rader neråt,för min del e det spamm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du fattar inte,hon gjorde så här: vad e en AR? :blink: Jag tycker det är spamm.Jag tänkte på smileysen: vad e en AR? :blink: Hon tog två rader neråt,för min del e det spamm. Håller med dig jag tycker också det är spamm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Du fattar inte,hon gjorde så här: vad e en AR? :blink: Jag tycker det är spamm.Jag tänkte på smileysen: vad e en AR? :blink: Hon tog två rader neråt,för min del e det spamm. Men jösses!!! Har ni inte något liv eller? Varför finns smileys då??? Jag har fortfarande inte fått svar på min fråga. Snacka om spam och onödiga inlägg!! :visslar: <_< :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det är du som spammar.Nu t.e.x,använde du tre onödiga smileys i rad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissUnreal Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det är du som spammar.Nu t.e.x,använde du tre onödiga smileys i rad. Okej det är din åsikt. Förresten - vilka smileysar är nödvändiga??? Varför finns det smileys i detta forumet??? Å jag har fortfarande inte fått svar på min fråga!!! Snacka om dina inlägg är spam och onödiga!!! :visslar: :rolleyes: :o :medieval: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Nu j*vlar ska du skärpa dig,du använder ju 5 smileys i rad!Och varför skulle jag spamma?Alla smileys e nödvändiga,men man ska inte säga t.e.x Hur får man cyklen på Ruby? :rambo: Det är spamm Och du har visst fått svar på din fråga,AR e en grej som alla hyperfuskare inte kan vara utan. Nu tycker jag att tråden spårar ut. BYE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Du fattar inte,hon gjorde så här: vad e en AR? :blink: Jag tycker det är spamm.Jag tänkte på smileysen: vad e en AR? :blink: Hon tog två rader neråt,för min del e det spamm. Tycker du att vi spammar?Vem e det som använder Smileys i onödan?Och man använder Smileys för att typ vissa att man e glad lr är arg lr nånting.I detta Fallet så är det :angry: Redigerat 3 April 2005 av Rukario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 MissUnreal,du tror att du har rätt,men du är en Nykomling och jag e mini fuskare,tror du att du bestämmer över mig då?NEJ!Du spammar!DU!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg