Manga Master Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 (redigerat) Nån som vet nåt program som gör att man kan ta screen shots på till exempel i anime filmer? Det funkar inte med print screen :S När jag sparar filen så blir det helt svart! EDIT: Fick hjälp med det av en kille så nu vet jag hur man gör ;) behöver nån hjälp med samma problem så kan jag hjälpa er :) Redigerat 2 April 2005 av Manga Master Citera
jollepolle Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 ja hur gör man när jag trycker på print screen så blir det svart för mig oxå hur gör man??? Citera
Gäst abu Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Det funkar för mig :cry: Redigerat 4 April 2005 av 176-671 Citera
# 21 Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Är det i ImageReady man gör det? Det funkade iallafall för mig. Klicka på lagret du ska kopiera -> markera hela bilden (eller den del du vill kopiera) -> kopiera -> Öppna nytt dokument -> Klistra in. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.