Goron Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag vill veta så mycket fakta det bara går om xbox live.... typ om det kostar nåt och sånt :D .... så skriv alla som har xbox live :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ja, xbox live kostar pengar.. men det finns gratisversioner som typ xbox connect och Xlink Kai. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 men jag har hört att man kan spela i ett år gratis är det sent?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 det är nog om man köper startpaketet som kostar typ 400-500 spänn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KH95 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Man köper ett startpaket och det brukar vara de 2 första månaderna gratis. Jag har köpt ett startpaket för ett år! Och de 2 första månaderna är gratis. Jag heter själv på xbox live juntunen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 varför betala när man kan få det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 varför betala när man kan få det gratis? vågAR MAN DET?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 de flesta såna prog. är bra och virusfria... och lagliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Onödigt att betala för något du kan få gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 tycker också det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Fast det ganska komplicerat med xlinkai ska man göra så här Koppla nätsladden från datan till routern och från routern till xboxen sedan loggar man in i sin xlinkkai account så är internet uppkopplat ? måste man koppla den till bredbandet också ?har jag fattar rätt hur många nätsladdar krävs det jag har fyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Startpaketet ska du köpa.Du får 3 demo spel som du kan köra på Live.Massa bra manualer och ett snyggt headset.Koppla sedan in din nätverkssladd och kör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg