Gäst ganton Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag har hört att det ska finnas en undervattens stad....och att det ska finnas ett sjö odjur nån stans i san andreas :blink: .... vet ni nånting om det så skriv.....skriv ialla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 de har jag aldrig hört. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja, det heter "Waterworld", nånting sånt..http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif Man ska typ åka med Jetpack längs kusten vid Las Venturas, jag har försökt, men hittat inget. Den andra "ingången" finns vid Madd Dog´s hus, sägs det iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 ok mne ingen ting om nått sjömonster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Nope. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 ok mne finns det hajar i så fall var? kan man hitta den undervattens staden utan fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 ok mne finns det hajar i så fall var? kan man hitta den undervattens staden utan fusk? Det finns hajar i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 ok mne finns det hajar i så fall var? kan man hitta den undervattens staden utan fusk? var nån stans har du sett det jag har bara sett delfin och sköld padda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Nu ska jag nog ut till havs och leta med min jetpack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 bra idé men kom ihog vart det e om du hittar det!!! så skickar du en karta! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 mm, :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 göttans :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg