Gäst ganton Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 jag har hört att det ska finnas en undervattens stad....och att det ska finnas ett sjö odjur nån stans i san andreas :blink: .... vet ni nånting om det så skriv.....skriv ialla fall
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Ja, det heter "Waterworld", nånting sånt..http://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif Man ska typ åka med Jetpack längs kusten vid Las Venturas, jag har försökt, men hittat inget. Den andra "ingången" finns vid Madd Dog´s hus, sägs det iaf..
Gäst ganton Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 ok mne finns det hajar i så fall var? kan man hitta den undervattens staden utan fusk?
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 April 2005 Rapport Skrivet 7 April 2005 ok mne finns det hajar i så fall var? kan man hitta den undervattens staden utan fusk? Det finns hajar i vattnet
Gäst ganton Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 ok mne finns det hajar i så fall var? kan man hitta den undervattens staden utan fusk? var nån stans har du sett det jag har bara sett delfin och sköld padda...
Simpsons Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Nu ska jag nog ut till havs och leta med min jetpack :D
Gäst ganton Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 bra idé men kom ihog vart det e om du hittar det!!! så skickar du en karta! :cool:
Rekommendera inlägg