Gäst ganton Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 det sto nån stans att det skulle finnas ruiner av en stad under vattnet och att ett sjöodjur skulle vara där å vakta eller nåt....... det e ju inte helt omöjligt men kanske inte det med odjuret.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Tror faktikst inte det.. -_- Det är den största lögnen av alla.http://www.my-smileys.de/smileys2/angst.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 jag tror att detr kan finnas ruiner.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ruiner?? Vad menar du med det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 ruiner av en stad i vattnet! har du inte läst det e d vi snackat om hela tiden... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jaha, menar du "The Waterworld"? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_GTA_Dude Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Öhh? Den ubåten som finns i SF hamn går ju inte att köra??!! nä <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Jaha, menar du "The Waterworld"? <_< Typ :P mohaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 det kanske man ska kolla men orka det vet jag inte men om jag orkar/hittar så ska jag lägga ut nån karta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Rockstar har gjort en massa anonyma saker . Så ni får ta reda på det själv. Dem dära rackarna Rockstar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg