Gäst Fuel Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Om du var 18,och det var dags att rösta , vilket parti skulle du rösta på? tyvärr kan jag inte starta omröstning, och det går inte att köpa så..det blev såhär. Mitt val: Kalle Anka partiet. Finns FAAN inget parti som är fullständigt, och därför tog jag KA för att det lät kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Fuel: Diggar du Kalle Anka Partiet, så finns även Hustomte Partiet, Hunpartiet m.m Samma gubbe bakom alla. Han kom nästan in i riksdagen förra gången, sammanlagt då. Jävligt smart egentligen. Just nu skulle jag rösta på Vänsterpartiet, för Ohly är bra. Försvinner han så kommer jag rösta på Kommunistiska Partiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag diggar det inte, jag väljer det för dess namns skull..alla parti har så skruvad politik anyway.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag är inte speciellt inne i politiken så jag skulle nog ligga och slappa istället för att rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vänstern eller KP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 fuel: väljer du parti efter deras namn så rösta inte.... jag skulle nog ta moderaterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag skulle nog skita i att rösta om det inte kommer nåt nytt parti med bra åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Guggo: jag gör vafna jag vill, finns det inga bra parti, får man loja istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Guggo: jag gör vafna jag vill, finns det inga bra parti, får man loja istället... Du kan skapa ett eget parti. Det kan vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag skulle rösta på sossarna, ne vad säger jag börjar bli knäpp dem kan man ju rösta på. jag skulle nog rösta på .......................blankt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag skulle rösta på sossarna, ne vad säger jag börjar bli knäpp dem kan man ju rösta på. jag skulle nog rösta på .......................blankt Enda anledningen till att inte rösta på sossarna är att dom just nu bedriver en mes-vänster-politk, och att Person börjar bli mer och mer blå. Olof Palme var bra, han var en äkta "Sosse." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag ska bli statsminister och göra sverige bättre. (förväntar mej massa spydiga kommentarer från MeM jelly&guggo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.