Gäst Andreasswf Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ni vet lastbilen som är där inne vid båten vad är den till för det går inte att göra strenght på den eller någonting vad är den till för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ´Jag brukar köra runt i den!!! En gång körde jag in i väggen och då kom jag till en fajt mot några coola pacman!!! jag fångade alla!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Det där är lika sant som när jag mötte en hamburgare som använde Pommes attacken... Lastbilen är en gömd detalj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Men nu så har jag massor av ponnies som använder coola attacker som suger pung skada! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Ni vet lastbilen som är där inne vid båten vad är den till för det går inte att göra strenght på den eller någonting vad är den till för? Jag läste nånstans att om man flyttar på den så skall en mew komma men det funkar bara på pokémon grön. Om du letar run i fuska.ses fuska arkiv så hittar du nog det :king: Redigerat 3 April 2005 av kalle_anka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 james lite du spammar da!!! BACK TO TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAKA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg