Hoppa till innehåll

Slaget Om Midgård


Gäst Reyintaz

Rekommendera inlägg

Gäst Reyintaz

vart hamnar savefilerna...har kört på en kompis dator o vill lägga över till min dator..men jag hittar dom inte..hjälp mig gärna..

p.s om någon vet någon trainer som funkar till det svenska så skriv adress...vet att dom kräver engelsk men det måste ju komma ut en svensk snart!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart hamnar savefilerna...har kört på en kompis dator o vill lägga över till min dator..men jag hittar dom inte..hjälp mig gärna..

p.s om någon vet någon trainer som funkar till det svenska så skriv adress...vet att dom kräver engelsk men det måste ju komma ut en svensk snart!!!

 

 

den här datorn,c:,Documents and Settings,användarnamn,Application Data,My Battle for Middle-earth Files,Save.

 

för att Application Data ska synas måste du trycka verktyg i mappen den här datorn och välja mappalternativ,visning,visa dolda mappar och filer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Om du läser i Readme filen så står det hur du ska göra. Orkar tyvärr inte skriva det här, men det är bara att läsa.

Och jag tror inte att det finns några Svenska Trainer till BFME.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart hamnar savefilerna...har kört på en kompis dator o vill lägga över till min dator..men jag hittar dom inte..hjälp mig gärna..

p.s om någon vet någon trainer som funkar till det svenska så skriv adress...vet att dom kräver engelsk men det måste ju komma ut en svensk snart!!!

 

Jag tycker att du ska installera spelet på engeska, du förstår allting + att det kan vara kul att avända en trainer då och då..

 

 

Är det nån som har den där Editorn där man kan ställa in Skärmytslings profilens ranking, matchvinster osv? Den är skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Editor? Finns det sådant? :S

 

Japp, jag har två stycken ;). Den ena har jag bara öppnat men inte användt, där kan du ställa in allt möjligt för alla lagen (har inte orkat använda den, har en trainer).... På den jag har använt ställer man in hur många matcher man har vunnit på skärmytsling osv :).

 

Jag kanske kan skicka dem?

BFMEditor Och b4mege heter dom!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...