Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Mitt bredband är sönder!!! Jag råkarde klippa av det på mitten!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Eh? Varför gjorde du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag råkade göra det med min sax! Jag ör frisör och jag tappade den på mitt bredband och det klipptes av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Hur kan jag laga det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ring till joe labero han kan säkert fixa det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vet du hans nummer jag tror det är: 009911325634448 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) nä jag vet det inte, det är säkert magiskt så det ändras varje sekund så det är omöjligt att ringa till han. Testa 991-joe-labero-991 EDIT: Va gör en frisörsax i det rummet där du har datan och bredbandssladden? borde den inte vara i frisörsalongen? Redigerat 2 April 2005 av Peach Ice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Joo men jag spelade ett frisör spelpå datan ochg då så ramlade saxen ut genom skärmen och klippte sönder bredbandet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Trist när saker ramlar ut ur datorn, testa tejp. Annars brukar det funka bra med att stoppa in en gaffel i elutaget, fixar det mesta. Speciellt datorer som det trillar ut saker ur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Va???Är dette ett skämt eller??För det låter inte som om det är på riktigt..http://www.my-smileys.de/smileys2/bowlol.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/24.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) ja men hur kan en frisörsax ramla ut ur datan? du är ju på internet nu! du spelade my little pony va? det enda jag kan säga är att du ljuger om saxen och bredbandet. en sax kan inte flyga ut ur skärmen och klippa sönder en bredbandskabel. Du måste klippa sönder kabeln. Hur kan du vara på internet nu då? Det var första april igår! Ingen mening med att skoja idag :angry: Redigerat 2 April 2005 av Peach Ice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag föredrar spikar eller skruvmejslar i elutagen! Jag har suttit inne 5år för jag sa till min polare att göra det han gjord det f*n!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg