Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 men hur gammal e du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ja men hur kan en frisörsax ramla ut ur datan? du är ju på internet nu! du spelade my little pony va? det enda jag kan säga är att du ljuger om saxen och bredbandet. en sax kan inte flyga ut ur skärmen och klippa sönder en bredbandskabel. Du måste klippa sönder kabeln. Hur kan du vara på internet nu då? Det var första april igår! Ingen mening med att skoja idag :angry: Jag gillar inte skämt jag har faktist gjort detta llr var det kanske en dröm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 men hur gammal e du då? Jag vet inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 har du ingen ålder så är du... inte född över huvud taget, vilket betyder att det är din mamma som skriver åt dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Minn mamma vågar inte sitta vid fuska.se för hon tror att det är som GTA spelen! Jag är typ några år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ett eller två år? väldigt barnsligt att hålla på och säga att en sax flög ut genom skärmen och att man är det där som du sa när ja frågade dig typ va det där betydde. du verkar inte så gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag kanske är barnslig! Men jag är en kung somhar klippt sönder bredband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag ska maila dam tidning och fråga kungen ifall han gillar my little pony eller om han har klippt sömder bredbandet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag är kung över mitt hus! Och min frisörsalong! Inte nån j*vla kung som sitter och gör något i ett slott hela dagarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 kalla dig inte för kung då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Okej men varför är du arg på mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 har jag sagt att jag är arg? jag bara frågade lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg