Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 DU gjorde ett arg smily! Klaga typ inte för att jag gillar my little ponny´! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 du får gilla va du vill ja bryr mig inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vad gillar du för något då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag gillar... att jag är tjej... att jag har vänner... jag gillar... spel framförallt, som animal crossing, the urbz, donkey konga jag gillar... Nintendo DS jag gillar... Mitt bredband jag gillar... att se folk bli sura på mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Bra PI!Håller med dig, såna konstiga typer behövs inte i världen..<_< o__O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 det är roligt att se hur dom reagerar... fast egentligen inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Nä, dem är mest motbjudande.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag föredrar spikar eller skruvmejslar i elutagen! Jag har suttit inne 5år för jag sa till min polare att göra det han gjord det f*n!! Trist.... Sa du åt honom att göra det innan du föddes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Han kanske tittade ut ur sin mammas ****** och skrek att hennes kompis skulle stoppa skruvmejslar i elutagen. Lås tråden! (ÄRLIGT SÅ TROR JAG ATT "James" ÄR MENTALT STÖRD ELLER NÅT SÅNT.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Ja, nu när nån annan har sagt det rakt ut så säger jag det också.<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag håller med fullt på den saken ;) lås tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 LÅS TRÅDEN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg