Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Finns my little ponny till Gamecube? Jag vill ha det isåfall dom är så söta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Tror inte den finns du e tjej va???(för om du e kille e du så j*vla b*gig ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Personens användarnamn är ju james... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Tror inte den finns du e tjej va???(för om du e kille e du så j*vla b*gig ;) ) Vad är det för b*gigt att gilla hästar/ my little ponny? Alla har sin smak, likaså han/hon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Steve-o Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag tror inte att det finns och jag hoppas inte att det finnd hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 :) Hah NÄJ det finns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 my little gnägg gnägg hahahahahahaha hatar hästar dom e så fula om my little ponny finns ska jag bräna det på häst bajs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 My little ponny finns inte tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Vad är det för b*gigt att gilla hästar/ my little ponny? Alla har sin smak, likaså han/hon k vissa mig en normal kille då som gillar my little pony o som vill ha de till GC :evil: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 k vissa mig en normal kille då som gillar my little pony o som vill ha de till GC håller med ingen normal kille skulle köpt my little ponny :blink: :P :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Definiera "normalt" Dark_samus och sasuke kun. Alla har sin smak och tycke. Om han gillar my little ponny är det hans grejj precis som att du Dark_samus t.ex. gillar metroid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) och det e bö*igt och o normalt för en kille Redigerat 9 April 2005 av sasuke kun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg