Dark_samus Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) och det e bö*igt och o normalt för en kille exakt, håller me sasuke kun :meddum: ...... de e fett onormal.....de e som att säga att en kille gillar barbies ;) hmm.........kanske du gillar my little ponny lr???? :P :visslar: eftersom du försvarar de så mkt....... (aja hon e tjej så slut snackat) Redigerat 9 April 2005 av Dark_samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Det Är Meningen Att Man Ska Få Ett Svar Inte Bli Mobbad Fattar Ni Väll? Så Skulle Ni Tycka Detta Var Roligt Om De Va Något Ni Gillar Era "MOBBARE" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Dark_samus, jag försvarar för att dom har rätt att gilla vad dom vill och dom ska inte bli kallade bögar för det. Fullständigt normalt tycker jag, även fast mitt intresse för my little ponny inte är så högt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Exakt alla har sin smak man skriver inte ett inlägg för bli mobbad, man gör det för man vill få reda på nått. Så sluta med det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Ja, men jag tror inte James är så super seriös.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Nej, kanske inte, men om han skulle vara det så skulle det kanske inte vara så kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) Dark_samus, jag försvarar för att dom har rätt att gilla vad dom vill och dom ska inte bli kallade bögar för det. Fullständigt normalt tycker jag, även fast mitt intresse för my little ponny inte är så högt. vi kanske tycker om att hata my little ponny <_< alla fall jag Redigerat 10 April 2005 av sasuke kun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Men säg inte det då håll det inom dig du behöver inte skriva det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag får säga vad jag vill och det finns inget du kan göra åt saken :angry: :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag tycker det är b*gigt med killar som gillar hästar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Men bara för att folk gillar hästar så ÄR dom inte bögar, det är bara som ni tycker och jag tycker inte ni borde säga det till killar som gillar hästar. För övrigt är vi väldigt off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 vi e mer som tycker dom e bö*ar du e den ända som intetycker det e det för du e det eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg