Hoppa till innehåll

Finns Det?


Gäst james
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

MEN SÄG DET INTE IALLAFALL! Han har lika mycket rätt att gilla hästar, som du har att gilla manga   

 

det skiter la jag i jag tycker det e b*gigt med hästar så du kan bara hålla tyst o föresten du får tycka vad du vill tycker du att det e bögi*t bed manga får du tycka det men jag haaaaaaaaaaaaaaaaatar my little ponny

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ni sluta!Det här var faktiskt ett annat ämne innan ni börja säga att my little pony är bö*git för killar och vad är det för bö*git med det?Håller med dom som sa att alla gillar olika saker som trollungen och flera.Det är en vääääldig dålig stil!

Föresten james, jag tror det inte finns spel med my little pony.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och det e bö*igt och o normalt för en kille

 

exakt, håller me sasuke kun :meddum: ...... de e fett onormal.....de e som att säga att en kille gillar barbies ;)

 

hmm.........kanske du gillar my little ponny lr???? :P :visslar: eftersom du försvarar de så mkt.......

 

(aja hon e tjej så slut snackat)

Nähä, tjejer brukar vara en hon.

Duh.......

Sluta mobba han för att han gillar nåt som inte ni gillar, det är inte schysst, även om det han gillar inte är så värst populärt.(lr vad jag nu ska säga)

(personligen hatar jag programmet jag med, men jag mobbar han inte)

Redigerat av Halo 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men dohhhh!!JAG kanske gillar att ha dålig stil!! ni alla som tycker de e normal me ponnys gör de!! ja hatar ponnys o om ja ser en kille som gillar de så säger ja att de inet e normal!!

 

(shit asså att de blir en stor grej av en liten sak!! :angry: ))

Nähä, tjejer brukar vara en hon

jaha?? nån sa att de var en tjej eftersom den saken hette james(vet inte om ja ska säga hon/han ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...