Rallypacker Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 det duger nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Asså min kompis chipp har Xecuter 2 fast xbox loggan är blå och på knappen lyser det oransht istället för grön nåt konstigt fast på min xbox är det vanligt bara att Microsoft ikonen Är Xecuter 2 istället fast jag är rätt nöjd med min chipp. Detta kan man göra för att spela musik. Spara den i hårddisken från datan . Fast jag visste inte att man kunde spela brända spel bara Importerade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Man ska tänka på att det är olagligt att spela brända spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Ja varför heter det piratkopior då ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 det är ett uttryck för brända spel. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Zebbe< Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jag har ett evulutionX cipp då kan man spela brända spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 det e int eolagligt att SPELA brända spel... men att ladda ner är olagligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Det är olagligt att man själv bränner spel men att köpa från ett annat land är inte olagligt om jag köper från thailand t.ex så har inte polisen rätt och stoppa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 det är visst olagligt att köpa brända spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 det är visst olagligt att köpa brända spel. Inte om man har köpt från mellanöstern i en allmän affär där. Därför sverige kan inte övertala en att inte köpa saker från andra länder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Det är inte olagligt att äga och använda spel. Man kan tex göra en backup på sin Xboxskiva och spara på orginalet och spela med den brända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 okej... då vet jag det. Fel av mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg