Peach Ice Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) En vän till mig sa att om man skriver "APRIL = fun" på pictochat så ska det dyka upp ett minispel. Han sa att det hade något att göra med Mario Kart Double Dash tror jag. Sen sa han att minispelet hette Mario's snowboarding, finns det verkligen? Jag har inte mitt DS i närheten och kan inte gå och hämta det för jag får inte vara ute och gå. Nån som vet om det är sant? Ja tror bara att det är ett skämt men man kan i alla fall försöka :meddum: Redigerat 3 April 2005 av Peach Ice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag skojade bara. Ett dumt april skämt. April, April :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 men det var ju det jag misstänkte, då är detta ämnet onödigt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg