guldfisken Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 hur får man bäbis stadiet på hitmonlee. jag sätter hitmonlee på dagis med ditto men det blir inget ägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
verdens mestare Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 hei hei nu måsta dere se på denna pokemon 8 traileren hihi http://www.pokemon2005.jp/#trailer :student: :student: :student: :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Byter ämne,spammar,använder flera smileys,tar fram en internet-site i onödan,nu är jag förbannad :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Håller med rockodile! Har du dem på dagis så ska det bli ägg gå omkring så blir det ett det lovar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Hatar spammare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Hatar spammare Ska man kunna det med en Hitmonlee och Ditto? .................................................... Jaså men nu går ju du utanför ämnet! Nästa talesman:Rockodile: Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Om du menar LG/FR så ska man typ, breeda Hitmonlee och Hitmonchan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 När du väl fått ägget måste du gå runt med det, det kan ta tid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Man ska gå steg för att dom ska kläckas,minst 4500 steg typ måste man göra för att ägg ska kläckas,men ovanliga Pokemon kan ta upp till 10.000 steg,mycke va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 hur får man bäbis stadiet på hitmonlee. jag sätter hitmonlee på dagis med ditto men det blir inget ägg ta en hitmonlie och en hitmonchan ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 om du tar en hitmonlee och hitmonchan så blir det ett ägg i m prommes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 det var ju det Mickee sa......Men du Guldfisken,det värkar som att du har dåligt tålamod,man måste ha tålamod,det tar tid för en Hitmonlee och en Ditto att göra ägg så ha tålamod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg