Kraver Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 jag behver hjälp med först banan. efter att roboten gott sönder vad ska man göra då ??? Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 ingen som kan hjälp ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Vilken "robot"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 roboten som man styr som heter T3 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Albinster Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Hur blir det för dig efter att roboten har sprängts? För mig hänger sig spelet, kan bero på att det är på min hårddisk ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) för mig med har också på hårddisken. det blir svart och så sparar jag och laddar sen e jag på det stället där roboten dog. När jag borde vara på adimastration level. Redigerat 5 April 2005 av Xbox_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg