Hoppa till innehåll

Zelda Wind Waker


Dennan
 Dela

Rekommendera inlägg

1. jag har gått in i dom där öarna ice ring isle och tagit metal skorna och fire mounten och taggit armbanden sen har fått två melodier en som det är en fijol backom och en där det nått annat instrumment jag har åkt till dragon rost island och spelat melodin för fågeltjejen och det andra instrumentet ska man spela på forest haven men var är han/hon som man ska spela för????? 2.nnär man är inne vid daku tree och tar blommorna upp så kommer man ut och så flyger man med daku leaf till en kille på en ö han pratar om nåt nintendo gallery han säger att man ska ta upp sitt teleskop titta var ska man titta ????? :( :huh: :unsure: :unsure:

Redigerat av Dennan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har gått in i dom där öarna ice ring isle och tagit metal skorna och fire mounten och taggit armbanden sen har fått två melodier en som det är en fijol backom  och en där det nått annat instrumment  jag har åkt till dragon rost island och spelat melodin för fågeltjejen och det andra instrumentet ska man spela på forest haven men var är han/hon som man ska spela för????? och för det andra när man är inne vid daku tree och tar blommorna upp så kommer man ut och så flyger man med daku leaf till en kille på en ö han pratar om nåt nintendo gallery han säger att man ska ta upp sitt teleskop titta var ska man titta ?????  :Du ska titta mot berget där finns en kristall. sen ska du ta en sån där fågelfrukt och bli en fågel. Sen flyger du på kristallen sen är det klart. fågel frukten ser ut som ett gult päron med ögon... (  :huh:  :unsure:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu ska vi se... Makar, som du vill spela för, kan du bara spela för när du klarat templet med Medli. Ang. Nintendo Gallery ska du låta en fiskmås äta en Hyoi pear (stavning) vilka finns att köpa hos killen i båten vad han nu hette... Sedan ska du göra som Hummer sa, flyga på kristallen och det öppnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...