Hoppa till innehåll

Tips?

JojjiQ-

Rekommendera inlägg

ta Aggron istället för lairon (utvecklingen)

Ha med typ Heracross han äger i E4 men svår o hitta o fånga.Hans finns i safari zonen du behöver acro bike för att komma till rätt område.På lv 53 lär han sig Megahorn som e as stark.Du behöver också en is eller dragon för att spöa drake

en bra is e glalie(den utvecklade formen av snorunt)och walrein.

En bra stragety är att du använder Heracross på sidney Swampert o Aggron på phoebe,heracross på hon där is tanten.Sen din is och/eller dragon på drake(Salamence är en grym dragon typ pkmn )

Och den sista har typ steel,ground,rock,så du behöver en eld pokemon med dig.(Groudon är bra)

Redigerat av Rukario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eheheh, råka döda Groudon när ja mötte honom och sparade inte innan.. <_<

Hur hittar man Snorunt ? , precis hittat mina gamla pkmnspel som ja har gömt i en gammal dunjacka i ca ett år, och kommer typ inte ihåg nåt om pkmn..

Men, var hittar man Snorunt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Eheheh, råka döda Groudon när ja mötte honom och sparade inte innan..  <_<

Hur hittar man Snorunt ? , precis hittat mina gamla pkmnspel som ja har gömt i en gammal dunjacka i ca ett år, och kommer typ inte ihåg nåt om pkmn..

Men, var hittar man Snorunt?

Synd att du inte sparade innan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
  • 4 veckor senare...

Jo , ser ni. Behöver lite hjälp med Elite 4 med vilka pkmn man ska ha där för att klara den. Jag har en Swampert på lvl 67 men typ inge mer :/ Vilka mer ska jag fånga tycker ni?

Swampert lv 100 (ganska coll)

Agroon lv 85(extremt coll)

Raquasa lv 100(coll)

Harywana lv 80(liknar en mess men han e bra)

Blaziken lv 100 (linka honom till dit spel)

Groundon lv 100 (cool)

Med dessa pokemon kommer du att vinna mot pokemon ligan lett.Hellsningar,Snubben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...