nj_92 Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Hej! Jag är på 3:e eller 4:e uppdraget (tror jag :S). Vad ska man göra när det står "find the car in the hotel"? De går ju inte att gå in i de huset bredvid, och det går ju inte gå upp för trappan, den e ju trasig! snälla hjälp mig orkar inte köpa (hjälpboken) för 149 kr. Jag vill hälst att ni svarar på msn om ni addar mig eller på hotmail. [email protected] tack på förhand! //Nicke
Gäst wångö Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Hej! Jag är på 3:e eller 4:e uppdraget (tror jag :S). Vad ska man göra när det står "find the car in the hotel"? De går ju inte att gå in i de huset bredvid, och det går ju inte gå upp för trappan, den e ju trasig! snälla hjälp mig orkar inte köpa (hjälpboken) för 149 kr. Jag vill hälst att ni svarar på msn om ni addar mig eller på hotmail. [email protected] tack på förhand! //Nicke du ska gå in på hotellet.. gå runt o skjuta folk .. tillslut kommer du upp på taket.. då ska du gå över till ett annat tak .. tillslut kommer du till ett hustak .. du tar hissen och åker ner .. då kommer du till en parkering.. där skjuter du lite folk o sen tar bilen som står längst bort till vänster. ( från där du kom! )
Gäst macoboyboy1 Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Skrivet 9 Maj 2005 Hej! Jag är på 3:e eller 4:e uppdraget (tror jag :S). Vad ska man göra när det står "find the car in the hotel"? De går ju inte att gå in i de huset bredvid, och det går ju inte gå upp för trappan, den e ju trasig! snälla hjälp mig orkar inte köpa (hjälpboken) för 149 kr. Jag vill hälst att ni svarar på msn om ni addar mig eller på hotmail. [email protected] tack på förhand! //Nicke Du går upp för trappen en våning och där finns en dörr som du ska gå in i och sen upp för trappen upp till taket och där är det massa gubbar som du ska döda och sen en bit längre bort så ska du gå in i en hiss sen dödar du alla som är där och tar bilen sen trycker du på knapp som öppnar ett garage sen kör du bara ut bilen
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Skrivet 10 Maj 2005 Man behöver inte gå in i koridoren på hotellet bara direkt upp på övervåningen..
Gäst firedragon Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Skrivet 10 Maj 2005 Andvänd fusk koder så klarar du nog det!
Rekommendera inlägg