kola_king Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Jag har hört rykten om att dom använder radioaktivitet när dom gör en Xbox. Nån som vet mer om det?
Rallypacker Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 man skall inte tro på alla rykten... skulle inte tro det.
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 skulle tro att det inte särskild säkra källor.
hideo kojima Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 skulle tro att det inte särskild säkra källor. jag har en kompis han spelade faan två dagar xbox och den luktade lite brännt och han hade tur att den skulle brunnit eller nåt
Rallypacker Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 man skall inte ha igång någon konsoll så lång tid i streck.
nOfear Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Särskilt inte xbox den är för kraftig för att ha den på så mycket så hände det med min kompis xbox. Men har han inte beställt den nya sladden bara om det händer nåt fel i xboxen stänger den av strömmen.
nico Skrivet 9 April 2005 Rapport Skrivet 9 April 2005 förmodligen bara trams! radioaktivitet?! lol däremot kan den börja brinna om man inte har bytt sladd...
nOfear Skrivet 9 April 2005 Rapport Skrivet 9 April 2005 Mm fast den nyheten är gammal fast den som såg nyheten och inte beställt får skylla sig själv .
Red_fox2 Skrivet 9 April 2005 Rapport Skrivet 9 April 2005 jag har en kompis han spelade faan två dagar xbox och den luktade lite brännt och han hade tur att den skulle brunnit eller nåt <{POST_SNAPBACK}> man skall inte ha igång någon konsoll så lång tid i streck. För det första så har xbox ett inbyggt temp. skydd så den börjar blinka & så sloknar boxen om den blir över hettad.& för det andra så gör det inget att den är igång så länge för om den är moddad så kan man ställa in en temp som boxen ska hålla sig på & om det blir för varmt så ökar fläkten. Eller så kan man låta boxens fläkt vara på 80-100% för den är vanligt vis bara på 20%.& sen är det inte så nyttigt för hddn att man slår av & på boxen hela tiden
Rekommendera inlägg