Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Är det någon som Cyklar Downhill, Hoppar dirtjumps m.m ?? Jag gör det men jag väntar på ny hojj. Hoppas den kommer snart ;) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Vad e Downhill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) Vad e Downhill Down = ner. Hill = backe, kulle, berg. Man kör nerför något av ovanstående. ;) Redigerat 5 April 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Okej jag bara undrade tack, #21! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Det är typ Köra ner i en backe i en skog och hoppa. m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 det är rätt kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jepp vad har du för hojj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) Jag har kört typ nån enstakad gång i Bergsbyn(en bit utanför skellefteå) ;) På elevens dag . Du vet ju redan vad jag har för cykel. Redigerat 17 April 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.