Hoppa till innehåll

Mega99s Egna Habbohotel!


Gäst Mega99

Rekommendera inlägg

Gäst Mega99

Woho! JAG BLEV VISST DEN FÖRSTA AV ALLA PÅ FORUMET SOM LYCKADES SKAPA ETT ONLINE SPEL, ELLER HÅLLER SNARARE PÅ. :bah:

 

JAG HAR FIXAT ALLT NU OCH MAN KAN SPELA DEMOT PÅ ETT LOKALT NÄTVERK.

SÅ OM DU HAR TVÅ DATORER SOM DELAR SAMMA BREDBAND (router) SÅ KAN DU SPELA MED EN KOMPIS!

SPELET KOMMER KUNNA SPELAS ÖVER ANDRA NÄTVERK SÅ FORT JAG HITTAT EN BRA HOST FÖR ONLINE SPEL OCH SERVERS!.

HOSTEN KOMMER BLI SVÅR ATT HITTA FÖR ATT DEN MÅSTE VARA GRATIS SÅ ATT JAG INTE KOMMER BEHÖVA HA NÅGON BETAL-TJÄNST I SPELET.

 

 

KONTAKTA MIG PÅ MSN: [email protected]

 

 

 

 

VILL DU VARA MED I TEAMET?

Kontakta då mig på [email protected]> gäller även om du söker demot.

:cool:

 

/((FÖRKLARING OM HUR MAN SPELAR DEMOT PÅ 2 DATORER SOM DELAR BREDBAND (ROUTER):

1. LADDA HEM DEMOT TILL BÅDA DINA DATORER.

2. PÅ DEN FÖRSTA DATORN SKAPAR DU EN SERVER OCH STARTAR SPELET.

3.DIN KOMPIS SOM SITTER VID DEN ANDRA DATORN SKA BARA STARTA SPELET VANLIGT OCH BORDE KUNNA ANSLUTA SIG TILL DIN SERVER EFTERSOM ATT NI DELAR BREDBAND (ROUTER).))\

 

 

BUGGAR:

1. JAG VET INTE OM MAN KAN KALLA DET EN BUGG MEN DET FINNS INGEN CHATT (ÄNNU)!.

2. DET ÄR NÅGOT UNDERLIGT MED "INVENTORY" I SPELET MEN DET ÄR INGET SOM INTE KOMMER ATT FIXAS.

:meddum:

ps.

html kunniga kontakta mig via msn!

 

::::::::::::::::::KOMMENTARER:::::::

Redigerat av Mega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Woho! JAG BLEV VISST DEN FÖRSTA AV ALLA PÅ FORUMET SOM LYCKADES SKAPA ETT ONLINE SPEL, ELLER HÅLLER SNARARE PÅ. :bah:

 

JAG HAR FIXAT ALLT NU OCH MAN KAN SPELA DEMOT PÅ ETT LOKALT NÄTVERK.

SÅ OM DU HAR TVÅ DATORER SOM DELAR SAMMA BREDBAND (router) SÅ KAN DU SPELA MED EN KOMPIS!

SPELET KOMMER KUNNA SPELAS ÖVER ANDRA NÄTVERK SÅ FORT JAG HITTAT EN BRA HOST FÖR ONLINE SPEL OCH SERVERS!.

HOSTEN KOMMER BLI SVÅR ATT HITTA FÖR ATT DEN MÅSTE VARA GRATIS SÅ ATT JAG INTE KOMMER BEHÖVA HA NÅGON BETAL-TJÄNST I SPELET.

 

 

VILL DU VARA MED I TEAMET?

Kontakta då mig på [email protected]> gäller även om du söker demot.

:cool:

 

/((FÖRKLARING OM HUR MAN SPELAR DEMOT PÅ 2 DATORER SOM DELAR BREDBAND (ROUTER):

1. LADDA HEM DEMOT TILL BÅDA DINA DATORER.

2. PÅ DEN FÖRSTA DATORN SKAPAR DU EN SERVER OCH STARTAR SPELET.

3.DIN KOMPIS SOM SITTER VID DEN ANDRA DATORN SKA BARA STARTA SPELET VANLIGT OCH BORDE KUNNA ANSLUTA SIG TILL DIN SERVER EFTERSOM ATT NI DELAR BREDBAND (ROUTER).))\

 

 

BUGGAR:

1. JAG VET INTE OM MAN KAN KALLA DET EN BUGG MEN DET FINNS INGEN CHATT  (ÄNNU)!.

2. DET ÄR NÅGOT UNDERLIGT MED "INVENTORY" I SPELET MEN DET ÄR INGET SOM INTE KOMMER ATT FIXAS.

:meddum:

ps.

html kunniga kontakta mig via msn!

 

::::::::::::::::::KOMMENTARER:::::::

 

wow lätt att jag vill va me i teamet ska jag va en test kanin`? ge mig o ja kollar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega99

Snälla citera inte mitt "STORA TAL"!

Och man får endast vara med i teamet om man kan något användbart te.x kodning av nåt slag eller så.

Om man vill testa demot så adda mig på msn messenger.

Redigerat av Mega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega99

Nu har jag fixat en ny version av demot och fixat bugg nummer 2.

 

(OPS, jag glömmde att jag bara kunde ändrat mitt förra inlägg.

Sorry för dubbelpost.)

Redigerat av Mega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kul, jag håller på lite med programering (men jag e kassast på norra halvklotet så de kommer nog inte till hjälp). jag bara undrar vilket program och språk du programerar i, jag kör fortfarande visual basic 6 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega99

Visual basic,, hmm?

Jag har faktist gjort själva spelet i gamemaker men jag behöver dels någon som kan html kodning bra för att vi behöver en hemsida till spelet (inte för att jag inte kan göra det själv men jag är för upptagen med spelet.).

Du skulle kunna hjälpa om du kunde konvertera exe filen till visual basic kod men det är knappast troligt.

Redigerat av Mega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:) html-kodning är jag bra på. jag kanske kan hjälpa till lita grann. Jag kanske inte kan göra en så snygg hemsida som t.ex. fuska.se, jag kan inte göra bakrundsbilder och grafik. men jag kan en bit mer än grunderna. till exempel frames e jag bra på.

Redigerat av Doed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visual basic,, hmm?

Jag har faktist gjort själva spelet i gamemaker men jag behöver dels någon som kan html kodning bra för att vi behöver en hemsida till spelet (inte för att jag inte kan göra det själv men jag är för upptagen med spelet.).

Du skulle kunna hjälpa om du kunde konvertera exe filen till visual basic kod men det är knappast troligt.

 

Jag skulle kunna vara med er och göra en hemsida..Jag håller också på med Gamemaker.

Jag är kompis Doed..Vi kan hjälpas åt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...