Ljusstaven Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag fick Star Wars: Knights of the old republic för några dagar sen och jag har kommit så långt att jag befinner mig på planeten T och har i uppdrag att rädda men jag vet inte vad man ska göra. Är det någon som vet? Skriv då gärna tillbaka :D M.V.H. Ljusstaven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ljusstaven Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 På mitt förra medelande hade jag inte med allting efter som någon var och suddade ut det medan jag såg på TV. Jag menade så här: Jag fick Star Wars: Knights of the old republic för några dagar sen och jag har kommit så långt att jag befinner mig på planeten Taris och har i uppdrag att rädda Bastila men jag vet inte vad man ska göra. På mitt sökande har jag fått i uppdrag att hitta Mission som kan visa vägentill en port i Under City. Är det någon som vet? Skriv då gärna tillbaka :D M.V.H. Ljusstaven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag har spelet fast jag har glömt. har du varit i kloaken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Det finns fusk på www.cheatplanet.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 nån som har kört starwars jedi knight:2 outcast jag fattar inte man ska skriva in fusk men hur alla knappar finns inte på xbox och det står att man ska skriva bubble så blir man odödlig hur & var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Tryck på "extras"(menyn)sen på"cheats".Sen skriver du bara in fusken!! :new_squarewink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg